La Noguera homenatja les víctimes de la violència masclista
El Consell Comarcal de la Noguera i la Paeria de Balaguer han commemorat aquest divendres al vespre el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, celebrat el passat dilluns. L’acte ha comptat amb una conferència a...