Els monestirs de les Franqueses, Vallverd i Vallbona posen en comú els seus orígens
El pròxim cap de setmana del 4 i 5 de març se celebraran les jornades ‘Tres dones, tres monestirs’ al Consell Comarcal de la Noguera. Es tracta d’un acte organitzat per l’Associació Amics del Cister i la d’Amics de Tragó de Noguera....