Els grups de l’oposició de la Paeria de Balaguer emeten un comunicat rebutjant al tancament de l’escola Àngel Guimerà

Els grups de l’oposició de la Paeria de Balaguer han emès, aquest divendres al matí, un comunicat públic en rebuig al tancament de l’escola Àngel Guimerà. El comunicat és el següent:

Comunicat dels Grups Municipals Junts per Balaguer, PSC, CUP i Balaguer Ara Sí sobre el tancament de l’escola pública Àngel Guimerà

Els grups municipals esmentats manifestem la nostra postura contrària a la decisió unilateral del tancament de l’escola pública Àngel Guimerà. Denunciem la manca de transparència i l’opacitat per part de l’alcalde i del seu equip de govern així com del departament d’ensenyament respecte a aquesta decisió.
Per tal de revertir aquesta situació exigim al departament d’ensenyament que obri la corresponent preinscripció per a la línia de P3 pel pròxim curs 2020-2021.
Tanmateix, demanem al departament d’ensenyament que es comprometi a dissenyar un nou pla educatiu. Aquest s’ha de treballar i consensuar amb els diferents col·lectius educatius, actors socials, l’AMPA i l’equip educatiu del centre.
Rebutgem la posició de la Paeria de Balaguer de responsabilitzar a l’AMPA de l’escola de dissenyar un nou projecte educatiu per l’escola. Aquesta tasca és clarament fora de la seva competència i correspon als tècnics d’ensenyament.
Els grups municipals sota signants, donem total suport a les accions i mobilitzacions que l’AMPA consideri oportunes i seguirem treballant per revertir aquesta situació.

Comenta

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats *

Escrigui les paraules clau de recerca i pressiona la tecla Retorn.