11 de setembre
Per primera vegada en molts anys, no hi haurà cap manifestació multitudinària. Diu que la manifestació es farà a cada poble i observant totes les mesures restrictives que preveu la situació covítica en què ens trobem. Mascaretes, distàncies i etc....