Ja fa anys que vam deixar de voler saber com funciona la Justícia espanyola.
Ara s’ha embolicat molt la cosa perquè els jutges han passat directament a fer política i segons com a marcar els ritmes.
No han fet encara un partit, però s’hi dediquen cordialment a fer la política que ells creuen que és la que s’ha de fer i que coincideix plenament amb la política que encara s’entén per “franquisme”.
Com que de jutges n’hi ha un cabàs no es pot fer una afirmació que valgui per a tots. Ja se sap.
Nosaltres dels jutges sabem allò que va sortint a la tele i els comentaris que fan uns i altres i parlem sense saber tots els articles, disposicions, jurisprudències i raonaments que durant anys han anat lubricant el seu funcionament.
Nosaltres només sabem del cert que contra els independentistes, per exemple, la justícia funciona amb gran rapidesa, amb contundència i una certa crueltat.
Se sap que fins i tot Europa ha demanat que s’apliqui la llei d’amnistia que va aprovar el parlament espanyol, però que hi ha un parell de jutges que s’hi neguen i es van inventant arguments per no amnistiar els independentistes catalans.
Justícia espanyola.
Ara, segons que sembla, s’han proposat de fer caure el govern del Pedro Sánchez i estan dedicats en cos i ànima a tal propòsit.
Ja el tenen contra la paret.
Potser falta algun cunyat o alguna neboda, però ja sortirà.
No li veig un gran futur a la cosa perquè actualment no s’albira el recanvi del Sánchez.
Només se m’acut fugir d’Espanya a gran velocitat.
Salut i república.