Jornada sobre Transició Energètica dins la Setmana Cultural de la Sentiu de Sió
En el marc de la setmana cultural de la Sentiu de Sió, l’Oficina Comarcal de Transició Energètica de la Noguera (OCTEN) presentava el passat dia 23 la taula debat “Transició energètica, la fi dels combustibles fòssils?”. La jornada divulgativa plantejada...