Dues medalles més per Aida i Andrea Alemany
Les joves atletes d’Os de Balaguer Aida i Andrea Alemany van sumar dues medalles més aquest passat cap de setmana. Si fa dues setmanes es proclamaven campiones d’Espanya de cros per equips amb el Club Joventut Atlètica Arbeca aquest passat...