Castanyes en banyador
Hola, em dic Carbó i, des de ben petit, ho veig tot força negre. Però val a dir que les tardors com aquesta, encara poden empitjorar una mica més tota aquesta negror. I no perquè m’espantin les tempestes que arriben...