Prop de 250 escolars balaguerins participen a “La plantada de l’arbre a les Franqueses”
Els alumnes de 4t de Primària de l’Escola Vedruna de Balaguer han estat els primers en participar a “La plantada de l’arbre a Les Franqueses” que es realitza cada mes de Febrer. Aquest matí l’Alcalde del municipi, Jordi Ignasi Vidal,...