Monarquia bananera
La Fiscalia espanyola ha esdevingut un referent mundial. Ja ho era la premsa espanyola i ara la Fiscalia també ha rebut tots els honors. No sé qui treballa a la Fiscalia aquesta però estic segur que deuen tenir la cara...